Zážitky zo školy v prírode od našich tretiakov a štvrtákov

09.06.2008 21:07

Chcel by som byť v škole v prírode.Išiel by som na Gerlach, Lomničák, Štrbák pleso, Poprad pleso a Hincovo pleso. Ešte aj na kúpalisko termálne.A chcel by som tam vidieť zvieratá napr:medveďa, kamzíka, svišťa a môj dobrý zážitok by bol, keby som stretol skunka.

Filip Gireth, 4.B

V škole prírode sme mali veľa zážitkov. Boli sme na výletoch a súťažili sme, ale najviac sa mi páčilo, keď v noci kvákali žaby, ale boli tam aj iné pekné zažitky a za súťaže sme získavali takzvané uniláče. Bol to pekný zážitok.

Adam Scherer, 3.A

V škole v prírode sa mi tam nepáčil náš pán riaditeľ, ktorý po nás kričal. V škole v prírode bolo veľa súťaží. Náš oddiel sa volal: levíčatá. V škole v prírode boli peniaze ako uniláče. Súťažili sme spolu. Strašili nás tam.

Jakub Augustín, 3.A

Všetko sa to začalo, keď sme išli do školy v prírode na chate Opatová. Došli sme, vybalili sme si veci a jašili sme sa na izbe.Večer sa to začalo, bolo to hrozne, začala sa rozcvička. Ale horor sa začal až na druhý deň, baby našli celú skriňu popisanú. Takto: Zabíjem každého ktorí tu budú. 5.6. Akurát v ten deň sme to čítali. Táto veta je škaredá

Dominik Sagan, 3.A

Minulý rok som bol v škole v prírode. Bol to moj najlepší zážitok. Bolo tam dobre. Boli sme aj na Studenovockých vodopádoch. A to sa mi veľmi páčilo. A to bol môj najlepší zážitok v 3. ročníku.

Maťo Siegel, 4.B

Keď som bola tretiačka boli sme v škole prírode .Teraz som štvrtáčka.Vo Vysokých Tatrách bolo krásne.Bývali sme v meste ktoré sa volalo Tatranská Lomnica. Stále sme cestovali. Raz sme boli na Studenovodských vodopádoch.

Lýdia Mikušíncová, 4.B

Minulý rok sme boli v škole prírode. Bol to môj najlepší zážitok zo školy. Napíšem sem miesta kde sme boli, ktoré si pamätám. Sú to: Hrebienok, Lomnický šťít, Studenovodské vodopády, Starý Smokovec a Štrba. Boli sme na chate Bilíkovej. Zašli sme aj na Štrbské a Popradské pleso. Dobre nám tam varili. Na izbe som bol s mojimi najlepšími kamarátmi a boli to Maťo Siegel a Adam Herman. Bol to moj zážitok.

Anonym

Škola v prírode je super. Hrozne sa mi tam páčilo. Môj naj zážitok bol hiphopový tanec. Hrozne som sa snažil a vyhral som druhé miesto. Ale to nie je dôležité. Všetci sa snažili a všetci tancovali skvele, no neviem či to všetkých bavilo. No čo sa dá robit, všetci sú neni na hiphop. Potom, keď to skončilo, šli sme všetci na izby. Potom sme sa ešte šli osprchovať a potom sme išli už spať dobrú noc. Na druhý deň sme sa balili. Bola to hrôza. Museli sme skontrolovať či máme všetky veci. Potom sme sa ešte fotili, no a nakoniec sme sadli do autobusu a šli sme domov. Doooovidenia uniškola!!!

Adam Ondrejkovič, 3.A

NAZDAR. V škole prírode v Opatovej pri Trenčíne bolo SUPER. Najviac sa mi páčil spevák Viktor a jeho pesnička. Chytili sme lososa... Jediné čo sa mi nepáčilo, že niekto rozhadzoval naše izby. Bola to nejaká tretiačka, čo rozhadzovala izby. Našli ju až policajné psi.

anonym

Škola v prírode sa mi páčila. Až nato, že nás stále baby strašili, že tam niekdo rozhadzuje izby. Ale nikto ich nerozhadzoval. Lebo my sme nemali ani raz rozhádzanú izbu. Cez noc chodili dievčatá po chodbách. Na posledný deň som bol rád že idem domov.

Ahoj, ja som Dávid, dnes vám budem hovoriť príbeh. Dobre? Keď som išiel prvý raz do školy v prírode som sa tešil. Bolo tam aj pekne a dobre. Páčilo sa mi tam.

Dávid Košťál 3B

Volám sa Dominika Girethová. Keď sme vyšli z autobusu vybrali nám kufre, potom sme išli do jedálne a nás usadili, potom nám vybrali animátorov, my sme mali Peťa, prezývali ho DRGY, potom nás už ubytovali do izieb, dali sme si veci do skrine a potom sme sa išli naobedovať a potom sme sa zoznámili a išli sme hrať sútaže, dávali tam dobré jedlá, každé ráno sme mávali rozcvičku, keď sme odchádzali, tak sme si zbalili veci a potom sme išli na autobus.

Dominika Girethová, 3.B

Keď sme vyšli z autobusu, tak sme sa išli ubytovať. Vybalili sme sa a išli sme obedovať.Vybrali mi animátora PETRA. Bol veľmi dobrý. Doobedovali sme a išli sme si oddýchnuť. Páčilo sa mi v Opatovej.

Eva Domonkošová3.B

Tak Dobrý deň. Začiatok býva veľmi tažký.Takže boli sme v škole prírode. Bolo to v Opatovej. Izby nič moc, ale strava bola lepšia ako v normálnej škole. Raňajky, obed, večera jak stvorené. Premakaný program. Najlepšia bola Olympiáda jednotlivcov. No bol som dosť udychčaný. Ale stálo to za to. Ale dobré a pekné boli aj uniláče. Možno mám doma CD Uniškola, lenže na blšom trhu nebolo. Och nie, ja som vám zabudol povedať o blšom trhu! Perfiš nákup za perfiš uniláče! Vo štvrtok bolo vyhodnotenie. Dostal som Diplom. Ale to nie je podstatné. Bolo tu fajn. No čo kukáte, stlačte x-ko.

Juraj Jenčík, 4.A

Keď sme prišli do školy v príroďe, hňeď sme sa vybalili. Potom sme ostali na izbe. Po chvíli sme išli na obed. Po obede boli všeliaké akcie. Hneď po akciách sme mali večeru. Po večeri sme išli spať. Na škole v príroďe sa mi páčilo.

Marek Vrábel 3B

Ahoj.Volám sa Martin. Keď som bol prvý krát v škole v prírode, celkom sa mi tam páčilo. Síce som si to predstavoval ináč, ale bolo tam dobre. Keď sme hrali prvý krát futbal, dal som prvý a zároveň aj náš posledný gól. Ale najviac sa mi tam páčili raňajky, obed a večera. Potom ešte kúzelník a spevák Viktor.

Martin Kučera, 3.B

Jak sme prišli do školy v prírode, tak sme sa išli vybaliť. Na druhý deň sme sa hrali hry.Na treti deň sme chceli opekať, ale nám to prekazil dážď.

Maťo Pikus

Ahoj, volám sa Richard. V autobuse som sa hral na mobile. Cesta netrvala moc dlho, asi trištvrte hodiny. Keď sme došli, tak sme išli do jedálne, kam nám guvernanti doniesli kufre a tašky. A hneď po tom nám ukázaly izby a mali sme dvojhodinovú prestávku. Chutili mi raňajky, obed a večera. Bolo tam dobre. Najviac sa mi páčil spevák Viktor s pesničkou Chytili sme lososa... Boli tam tiež kúzelník, teta pernikárka a vycvičení psi.

Richard Chválny 4.A

HOBBY

Keď som bol prvý krát na karate, bavilo ma všetko. Ale keď som bol už oranžový opasok, už ma niektoré cviky prestali baviť.Teraz ma baví sajfa kata. Už by som chcel byť 1. dan. A v štvrtok sme vonku.

Janko Lehuta, 3.B

Kung fu máme dva až jeden-krát do týždňa. Učíme sa tam rôzne techniky. Kopy, útoky na oči, údery a niekedy používame aj zbrane. Mám tam veľa kamarátov. Je to v Hlohovci. Najlahšie je narábanie z palicou. Keď sme dobrí, ideme strielať zo vzduchovky. Je tam super. Najlepšie je na tom, že sa len neučíme, ale aj proti sebe bojujeme. Kung fu sa mi strášne rád učím. Rodičia mi aj kúpili boxerov aj boxovací vak.